TikTok: що про нього відомо і в чому причина його популярності

У 2019, здається, не залишилося людей, які так чи інакше не чули б про ТикТок - додаток, яке вдало поєднала в собі функції Instagram, Snapchat і покійного Vine. Він прогримів в 2018 році, завоювавши величезну популярність серед підлітків США, а потім про нього заговорили і по всьому світу.

                                         

Сервіс досі тримається в топі безкоштовних додатків App Store і, судячи з усього, не збирається здавати позиції. Ми вирішили докладніше розібратися, що він із себе представляє, що з ним відбувається і чому він такий популярний.

Що це взагалі таке

Як уже згадувалося вище, TikTok - це сервіс, за функціоналом нагадує відразу Instagram, Snapchat і Vine. Він призначений для створення і перегляду відеороликів довжиною 15 секунд. В основному ролики є кліпи, скетчі або реакції на тренди. Крім того, він дозволяє запускати прямі ефіри.

ТикТок був запущений в Китаї в 2016 році під назвою Douyin. Тоді його охрестили «новим Vine». Незабаром після цього компанія-творець сервісу ByteDance випустила його аналог - TikTok - для світового ринку.

тикток1

Аудиторія сервісу становить понад 800 млн осіб на місяць. Великий обхват за такий короткий термін пояснюється в тому числі тим, що в 2018 році ТикТок поглинув музичний сервіс Musical.ly, додавши таким чином 100 млн чоловік. Хоча рішення було спірним: експерти галузі тоді припустили, що це може відлякати користувачів, які перейшли з Musical.ly, але аудиторія тільки продовжила приростати.

На 2018 рік припав розквіт популярності сервісу. Тоді йому вдалося обійти Instagram по завантаженнях.

TikTok: що про нього відомо і в чому причина його популярності

Однак і зараз ТикТок не здає позиції - днями стало відомо, що він залишається самим популярним додатком на iOS вже п'ятий квартал поспіль.

За даними за листопад 2018 року, щоденна аудиторія сервісу становить 800 млн користувачів. При цьому важливо відзначити, що сервісу вдалося набрати таку базу користувачів практично за рік, у той в час як у Instagram пішло на це близько 9 років.

Як працює TikTok

Функціонал програми схожий з Instagram, тому розібратися з ним не складе труднощів. Реєстрація в ТикТок не обов'язкова, однак в разі відмови від неї ви зможете тільки гортати стрічку і переглядати популярні ролики. Щоб публікувати контент самостійно і налаштовувати переваги, все-таки доведеться зареєструватися.

Сам процес реєстрації стандартний - можна використовувати для входу аккаунт однією з популярних соцмереж, пошту або телефон.

Після входу в додаток вам відразу запропонують подивитися вкладку «рекомендуємо», де зібрані ролики користувачів з великою кількістю лайків. Панель інструментів, як і в Instagram, розташовується в нижній частині екрана.

тикток2

Найголовніша вкладка в ТикТок - це стрічка. У ній весь простір відводиться контенту, а між підписками можна перемикатися за допомогою кнопок у верхній частині екрану. Для лайків, репостів і коментарів використовуються кнопки з правого боку екрану.

Особисті повідомлення і вся інформація про вашої активності в соцмережі зібрана на вкладці «повідомлення». Там можна подивитися оповіщення про розпочаті прямих ефірах, заходах і тренди.

У TikTok є персональні QR-коди. Відсканувавши такий код, можна швидко знайти людину в соцмережі. Знайти свій код можна на сторінці профілю:

Так як основна функція програми - це запис відеороликів різного формату, центральна кнопка панелі навігації призначена якраз для цього. Користувачі можуть зняти новий ролик або завантажити щось готове зі своєї галереї.

Під час зйомки користувачі можуть перемикатися між камерами, регулювати швидкість, додавати фільтри. При натисканні на кнопку в верхній частині екрану можна додати музику до ролика. Користувачі можуть вибрати звичайний пошук або заглянути в чарти і персоналізовані списки.

Після того, як ролик буде готовий, відкриється меню публікації, де можна вибрати налаштування приватності і можливість експорту в інші соцмережі. Там же ролик можна зберегти в чернетки або опублікувати відразу.

Крім стандартних відео в ТикТок можна записати дует. У таких відео одна частина створюється одним користувачем, а друга, після її запису, - кимось із його друзів. Щоб скористатися цим функціоналом, необхідно записати ролик і при збереженні натиснути кнопку «поділитися». Після цього буде потрібно вибрати «Дует». Під час запису дуету користувачам доступний той же функціонал, що і для звичайних відео.

Є в TікТок і «реакції» - цей формат відео є відповіддю на чиюсь публікацію. Опублікувати реакцію просто - достатньо натиснути «поділитися» після запису відео і вибрати «Реакція». Після цього записаний ролик з’явиться у вигляді невеликого віконця на оригінал.

Кому це потрібно

Очевидно, перші, хто приходить в голову, - підлітки. Восени 2018 року ТикТок вже вважали мало не головним додатком для молоді. Про те, що сервіс націлений саме на молоду аудиторію, говорить і великий набір стікерів, фільтрів, б'юті-ефектів і т.д.

Відеоконтент вкрай популярний серед молодої аудиторії. За даними опитів зараз - платформа №1 серед молодих людей віком від 13 до 17 років. Тому немає нічого дивного в тому, що TikTok з його роликами і фільтрами «вистрілив».

Чому TikTok такий популярний

Ми вирішили поцікавитися у експертів, що вони думають про популярність цього сервісу.

Аудиторія TikTok швидко зростає, зараз туди активно заходять бренди. В майбутньому, ймовірно, додаток буде конкурувати з Instagram і YouTube, але тільки в ніші коротких розважальних роликів.

Ключова причина популярності ТикТок - аудиторія перенаситилася однотипним контентом існуючих digital-медіа. За різними джерелами, 2 роки - це максимальний час, який людина готова провести глибоко зануреним в одну платформу. Нам весь час потрібно різноманітність.

Особливо добре це видно на прикладі інших соцмереж, де для підтримки інтересу і утримання аудиторії відбувається нескінченне удосконалення їх функціоналу: Інстаграм випустив близько 30+ оновлень з початку 2019, в 2018 році викотив IGTV і привернув / втримав аудиторію, яка цікавиться довгим відеоконтентом.

Розуміючи тренд «затухаючого» уваги, ті ж соцмережі з точки зору бізнесу дивляться на ринок нових digital-каналів для приєднання до себе у вигляді додаткового функціоналу або для розвитку нового бізнесу, щоб не втратити прибуток від своєї основної платформи.

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

 

 

 

 

 

 

Виртуальна карта

Як скасувати помилковий платіж

Анонімайзер

Приватбанк

Монобанк

Фейсбук моя сторінка

оголошення ОЛХ

Розетка

Водафон

Lifecell

Київстар